oliviadaily

Alla inlägg under april 2011

Av Olivia Andersson - 30 april 2011 14:24

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, har haft mycket att göra . Idag ska jag och en av mina bästa vänner Ella göra det första doppet i min pool  ! Det kommer att vara asigt kallt ! Ella kommer få så mycket stryk när vi har badat klart  ! Ska nog snart äta. Det blir grillat. Mums... Hoppas att ni INTE är lika stora puckon som mig och Ella   . Ha en bra dag!   

Av Olivia Andersson - 23 april 2011 13:38

Glad Påsk! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft massa att göra.Vill ni veta en bra låt och en ägit bra musikvidio till. Här kommer en länk som ni kan kopiera:http://www.youtube.com/watch?v=UfcvO2t8Ntg

Hoppas att ni har ett bra påsklov och ha en bra påsk!   Olivia

Av Olivia Andersson - 19 april 2011 12:55

Hej, i lördags hade vi kalas för min lillebror Antan och min mamma  . Man kan säga att jag inte hade askul men jag hade endå en bra dag. Har ni sett Eric Saades musikvidio till popular? Den är asit bra, men han blir misshandlad   . Igår var jag och hälsade på hos min farmor och farfar och deras granne hade fått en liten hundvalp som bara var 8 veckor. Han var assöt ! De kallade honom lilla klumpen. Ska nog svart äta. Min morfar har gjort spagetti och köttfärssås, mmmm.... Han köttfärssås är nästan det godaste jag vet. Måste sluta nu. Hoppas att ni har ett bra lov.

Av Olivia Andersson - 15 april 2011 17:00

Hej! Det här är min första blogg och jag hoppas att så många som möjligt läser den. Idag har vi haft en dag till att bara ha kul (men bara nästna). Vi hade äggpickning i klassrummet och jag äkte tyvär ut på fösrta försöket   , men det var bara för att den  jag mötte nästan kastade sitt ägg på mitt   , men jag fick äta upp mitt sedan  . Måste sluta nu. Hej då


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag är en 13 årig tjej som skriver om mitt liv som jag upplever i en kamera ibland

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är favvo-färgen?
 Rosa
 Lila
 Blå
 Svart
 Vit
 Turkos
 Grön
 Grå
 Brun
 Röd
 Guld
 Silver
 Brons
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards