oliviadaily

Alla inlägg under maj 2011

Av Olivia Andersson - 29 maj 2011 12:48

Hej hej! Igår slog jag rekordet med flest besökare! 6 besökare! Okej det kanske inte är så många men det är mycket för mig. Just precis kom en regnskur och det kommer nog ( tyvär ) en till . Har ni grattat era mammor på morsdag idag? Om inte tycker jag att ni borde det. Jag gav min mamma ett gosdjur ( ett katt-gosedjur ) som jag döpte till Berta. Min pappa vill ha en katt som ska heta Betra men det tycker inte jag. Varför jag gav min mamma just ett gosedjur??? Förra året på farsdeag eller min pappas födelsedag gav jag honom en gosedjurs-apa ( som jag döpte till Pappa 2  ) och så skulle jag gjort ett gosedjur till min mamma i födelsedags-present men jag han inte så i år köpte jag ett. Nu regnar det igen. Vad var det jag sa?! Jajaj... senn ska jag och min familj ut till min mormor och äta middag där. Igår när jag, mamma och mina bröder var  i Stenungsund stog det en försäljare som sålde produkter till naglar och hud och visade vad produkterna gjorde och vad man andvände de till. Hon slipade en nagel på mig och mamma med någon konstig sak och när hon var klar var nageln helt blank! vi köpte en sånn till oss och en till min mormor för hon har långa och fina naglar tycker mamma. Förästen, jag har en norsk läsare. Slå det du! Ska in på en annan hemsida nu. Ha en bra dag och var snälla mot era mammor ! // Kram Olivia  

Av Olivia Andersson - 28 maj 2011 14:40

Hej! Jag har precis kommit hem från min (nästan) 20 åriga kusins släkt-kalas. Mycket god mat! Det är bara en en sak som har varit dåligt den här veckan och det är att min pappa har haft asont i huvet, och det går inte över!!! Jag tycker värkligen synd om honom.Men en bra sak är att nu när vi kom hem hade Anna (Ellas mamma) bakat muffins till Axels (Ellas lillebror) kalas och så fanns det över (tror jag iallafall) så vi fick några .På onsdag ska jag ,min familj,Ella och hennes familj till Daftö camping med deras husvagn och våran helt nya. Igäntligen är våran husvagn begagnad med det är inte så viktigt att veta. Idag har jag inte bara varit på min kusins kalas utan jag har varit i Stenungsund också . Jag hittade asmycket snygga kläder men fick inga.Inte ens ett par strumpor!!! Jaja...just nu lyssnar jag på musik och bara chillar. Jag kommer att börja med dagen fråga så det kommer en ny fråga varje vecka och denna veckans fråga kommer här: Vad tycker ni om den här bilden? Svara ärligt!!!   Måste sluta nu. Hoppas att ni har haft en bra dag!!! // Puss och kram Olivia 

Av Olivia Andersson - 25 maj 2011 18:30

Tja tja hela bloggen! Förlåt mig att jag inte har bloggat på ett tag men nu ska jag berätta lite om våran klass-resa som vi var på igår . Igår på morgonen i skolan fick vi först ha engelska i typ 20 min eller nått för att kl.8.30 skulle vi åka buss till bohus museét. I bussen åkte jag brevid Ida     och vi såg MASSA ASsöta hästar. På museét var det en utstälning hur det var förr. Det var faktisk intresantare än vad jag hade trot. Tyvär kunde jag inte blogga från moblien , men man får vara nöjd med det man har . När vi hade varit där åkte vi till Värnesborg och badade. DET VAR ASIGT KUL!!! Jag,Ida och Nellie simmade ut och i luften var det ISKALLT (!!!!!!!!) men vattnet var jätteskönt och det var ju fruktansvärt tur!!! Annars skulle jag få rådamp.

När vi åkte hem och vi nästan var vid Tjörnbron så hände det som bara inte fick hända. BUSSEN GICK SÖNDER!!!!!!!! Jag fick värsta paniken !!! Men efter typ 10-15 min vänte-tid kom en ny buss där vissa fick stå upp för att det var för lite platser (5B var också med  ) men allting gick bra till slut. Måste gå nu. Hoppas att ni har haft en bra //   Olivia   

Av Olivia Andersson - 22 maj 2011 16:12

 

Den är asbra!  

Av Olivia Andersson - 22 maj 2011 12:28

HEJ HEJ! VGD? Just nu lyssnar jag på musik och väntar på Ella som ALDRIG verkar komma! Jag har nästan precis kollat klart på Pirates of the Caribbean. DEN VAR ASBRA!!! Just nu undrar jag om Ella verkligen kommer. I fredags var jag med Ida och hjälpte henne med en blogg. Just nu är jag fruktansvärt UTTRÅKAD!   I torsdags fick vi de nya klass-listorna och på fredagen var det väldigt mycket prat om det.  

  

Vad tycker ni om de här sötnosarna???  

Av Olivia Andersson - 18 maj 2011 17:57

Min bild kom tyvär inte upp   , men jaja. Har ni någon pojkvän? Det har jag och han heter ...DET FÅR NI INTE VETA! HAHA!   Men när jag är med honom vill jag värkligen göra en sak han hatar att göra (tror jag) och det får ni inte häller veta. Så det så! Vad tycker ni om min nya bloggdesign? Komentera gärna vad ni tycker! Ha en bra dag!

Av Olivia Andersson - 18 maj 2011 17:43

Hej hej bloggen! Förlåt att jag inte har bloggat på ASLÄNGE, men jag har varit fruktansvärt upptagen. Har någon KP-webben? Om ni vill ha mig som vän heter jag TessOlivia. Japp, exakt så. Faktiskt. Just nu lyssnar jag på musik och är asigt UTTRÅKAD  ! Vad gör ni då? Igår var jag ensam hemma ( men Ella, jag och mina katter var hemma också  ) för att mamma och pappa var och hälsade på en kompis till oss som ligger på sjukhus i typ Kungälv eller nått. Han hade fått en tredje blodpropp, I HUVUDET! Jag hoppas att han kommer hem snart  . Okej, nytt ämne. Vad tycker ni om den här bilden? Skika gärna in komentarer till mig om vad ni tycker  

 

Presentation

Hej! Jag är en 13 årig tjej som skriver om mitt liv som jag upplever i en kamera ibland

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är favvo-färgen?
 Rosa
 Lila
 Blå
 Svart
 Vit
 Turkos
 Grön
 Grå
 Brun
 Röd
 Guld
 Silver
 Brons
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards