oliviadaily

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Hoppas, hoppas, hoppas!!

Av Olivia Andersson - 2 april 2012 17:25

Hej! Just nu sitter jag och kollar och sms:ar typ samtidigt .Först ber jag om ursäkt för att jag inte har bloggat på typ 2 veckor, men jag har haft en del att göra. Den andra saken är att jag är super förskyld så jag kanske inte bloggar så mycket den här veckan. För det tredje så ska jag och några av mina vänner ( Johannes, Zack och Xia ) ska ha en par kväll så jag och Johannes och Xia och Zack ska få ha mysigt ihop ( Xia och Zack är ihop ). Men det värkar inte bli så den dagen vi skulle haft det för Johannes skulle till London då , men vi får försöka hitta en annan dag som passar mig, Xia, Johannes och Zack. Zack är nästan alltid upptagen så vi skulle se på det nu när han är ledig från konståkningen. Men vi får ta det någon annan dag istället... Vi skulle sett på Titanic . Vi skulle se den för att Xia inte har sett den och den är romatisk . Måste sluta nu. Hej då!

Dagens Humör: Frusen  , trött   och förskyld  

// Olivia   

 
 
Johanna och sara

Johanna och sara

2 april 2012 21:19

vi vill bara tipsa om vår nya webshop där vi säljer våra tavlor och annan konst. gå gärna in på www.geminaarts.se

imorgon är sista dagen att ta del av våra öppningserbjudanden! :)

http://geminaarts.blogg.se

Olivia Andersson

3 april 2012 20:42

Tack för tipset, men jag är tyvärr inte så intreserad av tavlor, men tack ändå! // Olivia ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Andersson - 10 november 2012 16:28

Jag lever, men vi gick till Ida istället för mitt laggade typ hela tiden. Vi gick ut med datorn till en familjekompis, mamma och mina bröder så att de fick spela. Jag tror att Anton fortfarande sitter och spelar för det var ingen annan som ville. Hop...

Av Olivia Andersson - 10 november 2012 16:02

Hej, nu sitter jag, Ella och Ida och spelar Slender på min dator och jag är livrädd!!! Ella vill antagligen döda mig!! Vi får se hur den går senn. Hej då! Humör: livrädd ? // Olivia ? ...

Av Olivia Andersson - 17 september 2012 15:56

Hej igen, dax att göra läxa... Typ 10 kg läxa!.. Skriver kanske mera sen, om jag har överlevt läxorna ? Dagens humör: Trött ? // Olivia ?...

Av Olivia Andersson - 16 september 2012 12:47

Ella tvingar mig att kolla på den iallafall!!

Av Olivia Andersson - 16 september 2012 12:45

Hej, just nu sitter jag och Ella o kollar på någon som spelar slender. Med andra ord, Ella vill skrämma livet ur mig!! Ska bli roligt samtidigt ? Dagens humör: rädd // Olivia ?...

Presentation

Hej! Jag är en 13 årig tjej som skriver om mitt liv som jag upplever i en kamera ibland

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är favvo-färgen?
 Rosa
 Lila
 Blå
 Svart
 Vit
 Turkos
 Grön
 Grå
 Brun
 Röd
 Guld
 Silver
 Brons
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards