oliviadaily

Alla inlägg under september 2011

Av Olivia Andersson - 28 september 2011 19:53

Hej! Idag hade vi friluftsdag eller något. Det var super kul! Jag hade valt golf för det fanns typ inget annat roligt. Innan hade jag bara spelat minigolf som närmaste sporten golf . Det var sjukt kul! nu på kvällen var jag hos min faster och farbror för att min faster ( Anika ) skulle dra ut min lösa tand. Jag är feg och litar BARA på henne när jag ska dra ut lösa tänder. Hon jobbar som tandsköterska så jag litar som sagt bara på henne med det.  Men det gick bra iallafall. Förlåt om jag inte har varit så aktiv på ett tag men jag har haft mycket läxor på sista tiden, om inte har jaghaft annat för mig. Men som det ser ut nu så kanske jag har tid ibland på kvällarna, men jag lovar att om jag har tid så ska jag försöka att blogga. Men jag måste sluta nu. Hej då! Dagens humör: Lite öm   // Olivia   Ps: Hittade ingen bra smiles till mitt humör  

Av Olivia Andersson - 20 september 2011 20:40

Hej! Just nu sitter jag i mitt TV:rum med min laptop i knät. Jag kom på idag att jag kanske ska ändra min heather men jag har inga bilder i denna datorn så jag får nor göra en ny på den stora datorn. I förra veckan skulle vi ha idrott men våran idrottslärare var inte i skolan så vi fick ha en annan som för det första INTE hade någon BH på sig och hade typ aldrig haft det och två når hon stretchade så hade hon Yoga istället!!!  Men sen hade vi fotboll och det var faktiskt konstigt nog kul . Men hon som vi hade som idrottslärare kallde vissa personer Pattlisa. Måste sluta nu. Hej då, ha det så bra så länge! + Jag lovar att försöka blogga imorgon . Hej då! Dagens humör: Smärtad   // Olivia  

Av Olivia Andersson - 10 september 2011 21:40

Hej! Jag är så ledsen att jag inte har bloggat på år och dar ( aslänge ) , men iallafall just nu sitter jag i soffan och skriver på min egna laptop jag fick i födeledags-present av mamma,pappa,mormor,morfar,farmor och farfar. Jag fick också kläder, smycken och en dataväska att ha datorn i när jag inte andvänder den. Häromdan så krokade en kompis med bilen och i onsdags så fick Johannes hjärnskakning. Jag tycker värkligen synd om honom , men nu är han som vanligt igen iallafall. Idag var jag med Ella och Elin.D Vi ( eller iallafall jag ) hade superkul ihop idag!  Vi kanske skulle göra något imorgon också. Måste sluta nu, men ska förska att blogga imorgon också. Hej då!

Dagens humör: Lite trött  // Olivia  

Presentation

Hej! Jag är en 13 årig tjej som skriver om mitt liv som jag upplever i en kamera ibland

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är favvo-färgen?
 Rosa
 Lila
 Blå
 Svart
 Vit
 Turkos
 Grön
 Grå
 Brun
 Röd
 Guld
 Silver
 Brons
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards