oliviadaily

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Olivia Andersson - 2 juli 2011 14:47

Hej! Nu ska jag på semester snart så jag kommer inte blogga så mycket( även om jag inte bloggar så mycket nu häller  ) men vi ska ha med oss en annan dator= en super-trög laptopp!!!! Men det är bättre än inget. Och snälla tipsa andra om min blogg. För ett tag sedan sa jag att jag skulle börja med `Dagens fråga´ och här kommer bliden:   Vad tycker ni om bilden??

+ jag ska ha en tävlig. Men vet inte riktigt än vad jag ska för pris. Men jag kommer nog på något snart. Här kommer frågan:

Vad för husdjur skulle jag vilja skaffa när jag flyttar hemifrån?

1. Katt & hamster

2. Katt

3. Katt & hund

4. Hund

5. Hamster

Så, det var alltenativen. Jag kommer att säga vem som har vunnit när jag har kommit hem fån semestern. Jag vill att ni skriver eran email/hotmail så att jag vet vem jag ska skika lösenordet till. Ni kommer att märka att det är jag som har skrivit. Om ni har fått ett mail från tessolivia@hotmail.com så är det jag. Jag kommer bland annat att börja med Dagens humör. Det kommer ni att se i slutet av varje inlägg. Dagens humör:  Trött // Kram Olivia  

Presentation

Hej! Jag är en 13 årig tjej som skriver om mitt liv som jag upplever i en kamera ibland

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är favvo-färgen?
 Rosa
 Lila
 Blå
 Svart
 Vit
 Turkos
 Grön
 Grå
 Brun
 Röd
 Guld
 Silver
 Brons
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards