oliviadaily

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Olivia Andersson - 4 juli 2011 21:11

Hej!!! Jag är ASGLAD just nu för att imorgon ska JAG vara hundvakt!!! Jag är SUPERGLAD!!! Och början till detta är att min granne passar en hund som är skitsöt. Man nästan svimma!!! Jaja.. Tillbaka till värkligheten. Hon kom in till mamma och frågade om Olivia ( JAG!! ) var hemma. Men det var jag inte så hon frågade mamma om mamma trodde att jag ville vara hundvakt. När jag kom hem sa inte mamma något utan sa bara att Barbro ( grannen ) ville mig något. Så jag gick till henne och fick se den lilla söta hunden vid namn Bettie (som jag har träffat innan förut) och så kom Barbro ut och frågade om jag ville passa Bettie imorgon och jag sa självklart ja. Så visade hon mig var lite saker var till Bettie. De har också en katt, så man kan säga att jag är lite kattvakt också . Varför jag skulle vara hundvkt??? Jo, för att grannarna skulle inte vara hemma på hela dan imorgon och Barbro ville inte att Bettie skulle behöva att åka så mycket bil. Men jag är så glad!!!!!! JAG LÄNGAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HIMMLA MYCKET!!!! Och imorgon ska vi packa in massa saker i husvagnen. Och nu har jag kommit på priset: 3 dagars gästbloggning!!! Ok... Jag kanske är lite snål men det är första gången. Aja.. Hej då!! Dagens humör: Uppspelt och ASGLAD    //

Olivia 

Presentation

Hej! Jag är en 13 årig tjej som skriver om mitt liv som jag upplever i en kamera ibland

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är favvo-färgen?
 Rosa
 Lila
 Blå
 Svart
 Vit
 Turkos
 Grön
 Grå
 Brun
 Röd
 Guld
 Silver
 Brons
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards