oliviadaily

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Olivia Andersson - 7 juli 2011 17:47

Hej!!! Just nu sitter jag i husvagnen och har nästan precis kommit in. Innan var vi på High Caparral. Det var väldigt kul där. Vi kollade på en teater, köpte kläder, smycken, m.m, klappade hästar, åkte tåg, vaskade guld ( fast jag  tror inte att det var riktigt guld ) ... Jag tror inte att vi gjorde så mycket mer där. Ni vet att jag skulle passa en hund 5/7 som heter Bettie och jag måste säga att det gick...SKITBRA!!! Jag hade asroligt, men det hade nog inte Ella och Johannes. Eller Johannes kanske hade lite roligare med mig, Bettie och Ella, än vad Ella hade. Av våran grannefick jag enbok som tack för att jag passade Bettie. Jag passade deras katt också. Han heter Nisse. Han är söt. Aja... Jag sitter vi laptopen och måste sluta för och det är därför jag inte gör mina älska smiles. Men nu måste jag sluta. Hej då!!! Dagens humör: Mycket nöjd och glad // Olivia

Presentation

Hej! Jag är en 13 årig tjej som skriver om mitt liv som jag upplever i en kamera ibland

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är favvo-färgen?
 Rosa
 Lila
 Blå
 Svart
 Vit
 Turkos
 Grön
 Grå
 Brun
 Röd
 Guld
 Silver
 Brons
 Olika

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Gästbloggning


Ovido - Quiz & Flashcards